Pomoc

Vprašanje o stiku

Kako lahko vspostavim kontakt z Biroprodajo?
Prosimo, obrnite se na nas kadarkoli v. Pojdi na naših kontaktnih straneh po sezname ustrezne e-poštne naslove in telefonske številke naših pisarnah. Sledite tej povezavi: "Kontakt".

Vprašanja k iskanju

Zakaj ne najdem proizvoda?
Ce ne najdete kekšnega proizvoda ima lahko to naslednje vzroke:
  • Artikel se ne nahava v našem naboru artiklov
  • Ime proizvoda je bil spremenjen

Po dogovoru lahko narocujemo posebno za Vas druge artikle (za majhno doplacilo € 6.90). Vendar pa so izkljuceni vracilu in menjavi.

Za nadaljna vprašanja na naši sodelavci z veseljem stojijo ob strani, na naslednjih kontkatnih možnostih:
Kako išcem ucinkovito?
Velikokrat vodijo iskalne besede kot je "registrator" ali "papir" do rezultatov, kateri so zelo nepregledni zaradi velikega števila zadetkov. Posledica tega je da: morate veliko listati po strani da najdete željen proizvod.

Zaradi tega je najboljše, da možnost iskanja omejite z dodatnimi besedami kot so barva, velikost ali druge dodatne besede.

Išcete npr. po rdecem registratorju A4? Potem prosim vnesite naslednje iskalne nize: "registrator rdec A4" s tem ne samo da skrajšate iskalni cas, ampak dobite tudi bolj pregleden seznam zadetkov. Drug primer bi bil "fotokopirni papir A4" s tem dobite vse bele vrste fotokopirnega papirja A4.

S tem vidite: da z boljšimi iskalnimi besedami, ne samo da skrajšate iskalne zadetke, zraven tega še prihranite na casu.

Vprašanja k narocilu

Kakšne informacije dobim v zgodovini narocil?
V zgodovini narocil boste našli vaša narocila zadnjih 2 let, katera ste izvedli preko spletne trgovine. Tukaj imate na enem pogledu številko narocila, datum narocila, vrednost narocila ter status narocila. "prejeto", "v pripravi", "zavrnjeno", "narocilo dostavljeno na".
Kaj pomeni: "prejeto", "v pripravi", "zavrnjeno", "narocilo dostavljeno na"?
"prejeto" pomeni, da smo preseli vaše narocilo in jo izvajamo.

"v pripravi", pomeni da se ni mogel dokoncati ta del vašega narocila, ker trenutno nimamo zaloge v skladišcu. Ta artikel vam bomo naknadno izdobavili.

"narocilo dostavljeno na" pomeni, da je vaše narocilo zapustilo naše skladišce, se nahaja pri prevozniku in da bo v najkrajšem casu dostavljeno ali je že dostavljeno.

"zavrnjeno" pomeni, da je narocilo bilo zavrnjeno s strani vašega nadrejenega. Pri "zavrnjeno" narocilu, narocilo ni posredovano v Biroprodajo d.o.o. in tudi nebo izvedeno.
Kako lahko vidim, ce je Biroprodaja prejela moje narocilo?
Ko ste oddali narocilo, boste prejeli prvo potrditveno sporocilo, ki je bilo prejeto vaše narocilo. Ko je narocilo obdelano z strani naše logistike, vam bomo poslali še eno potrdilo- elektronsko dobavnico, ki vkljucuje naslov dostave, zaporedno številko, in vse druge podatke, ki se nanašajo na vaše narocilo.
Kako dolgo shranjuje Biroprodaja podatke mojih preteklih narocil?
Vaša narocila hranimo shranjena 2 leti. Vsa narocila katere ste naredili v zadnjih 2 letih preko www.biroprodaja.si si lahko preko interneta ponovno ogledate.

Navodila za narocilo

Pomembne obvestila pri vašem prven spletnem narocilu?
Pri vaše prvem spletne narocilu, kliknite na zacetni strani na gumb "Postanite kupec" in izpolnite obrazec. Od vas potrebujemo enkratno nekatere podatke, da vam lahko odpremo vašo številko kupca.

Potrebujemo naslednje podatke:
  • tocen naziv podjetja in naslova za dostavo,
  • Ime in priimek,
  • e-mail naslov,
  • Telefonska številka narocevalca

Samo tako nam je zagotovljeno da vam izstavimo pravilni racun.

Prosim ne pozabite nam omogociti vaše splošne podatke poslovanje, in prosimo da imate razumevanje, da za vaše prvo narocilo potrebujemo 3 delovne dni.
Kako uporabim našo interno narocniško zaporedno številko?
Prosimo, vnesite to številko v okence "individualna številka narocila" v postopku narocanja.
Kako lahko en ali vec artiklov dodam že poslanemu narocilu ali jih stornirati?
Biroprodaja vam nudi 24-urno dostavno službo. Vaše narocilo je zato nemudoma posredovano naši logistiki takoj je je pri nas zabeležan kot narocilo . Potem pa, žal, ni vec mogžno kaj dodati ali preklicati.

V nujnih primerih, je potrebno oddati novo narocilo.
Kako lahko vidim, ce je proizvod na zalogi?
Ko v procesu narožanja pri željenem artiklu pogledate na informacije o razpoložljivosti. V 99,9% primerov so artikli v 24 urah na voljo.
Ali lahko storniram moje narocilo?
Prosimo nemudoma nas informirajte pod telefonsko številko: +386 2 536 1429. Da vam lahko zagotavljamo 24 urno dostavo, je po tistem ko je pri nas zavedeno kot narocilo, nemudoma posredovano v skladišce. Žal takrat vec ni možno vašega narocila stornirati.

Potem Vam lahko priporocamo, da dostavo artikla oziroma paketa ne prevzamete, ampak šoferju kar vrnete proizvode/artikle.
Imam vec številk strank. Ali je pomembno, katero uporabljam?
Ce iz nekega razloga (npr. Na primer, ko bi za vec podjetij, stroškovnih mestih, itd), imate dve ali vec številk stranka tudi imaste vec uporabniških ime in gesel . Zato vas prosimo, da jih natancno razlikujete, da bi preprecili izdajo napacne dobave ali nepravilnih racunov.
Kako se razlikuje ponudba spletne trgovine od kataloga?
Spletna platforma nudi vec in servisirana dnevne izdelki, slike izdelki in cene v primerjavi z letnim katalog. V spletni trgovini najdete tudi tedenske promocije in akcije, ki niso na voljo v letnem katalogu.

Moj racun

Ali lahko imam pri številki stranke, vec alternativnih naslovov za dostavo ali morem imeti za vsak naslov za dostavo posebno številko kupca?
Za vsak naslov za dostavo vam ni potrebno imeti drugacno šifro kupca. Številka kupca je vedno v povezavi z naslovom za racun. ce pa želite, da gre blago na drug naslov za dostavo, potem lahko navedemo razlicna stroškovna mesta z razlicnimi naslovi za dostavo. Tako lahko imate z eno šifro kupca, ver razlicnih naslovov za dostavo.

Dostava

Kateri pogoji dostave veljajo v Biroprodaji?
Narocila, prejeta do 12.30 ure, bodo naslednji delovni dan med 7:00 in 15:00 uro dostavljena. Za vikende in praznike ne vršimo dostave.

Nebodo vam zaracunani nobeni dodatni stroški, ce bo pošilja dostavljena z pritlicja v vaše osebno nadstropje k vam na mizo.
Kaj je brezplacna dostava na naslov, kako jo lahko koristim?
Ob vrednosti narocila v višini 55€ (brez DDV-ja) je dostava vršena avtomatsko brezplacno.
Kako hitro se odvija dobava?
Ce proizvod (tudi delna kolicina) iz narocila trenutno ni dobavljiv, dobite od dostavi informacijo o zaostanku na dobavnici da lahko preverite in da imate informacijo. Dobava zaostanka bo pri prvi možni priložnosti.
Kako lahko preverim status mojega narocila?
Dostave potekajo od ponedeljka do petka 7:00-15:00 ure . Ob vikendah in praznikih ne vršimo dostav.Tocen cas dostave, je v presoji naših logisticnih kooperantih, kateri razporejajo urnike dostave. Dodatne informacije o vašem stanju dostave je mogoce najti v zgodovini vašega narocila na info o paketnu.
Ali lahko dobim blago še danes dostavljeno?
Na žalost narocila ni mogoce dostaviti istega dne. Blago se lahko dostavi naslednji delovni dan, ce je narocilo prejeto do 12:30 ure.
Kako deluje informacije o paketu?
V podatkih o paketnem (sledenje) se lahko odlocite, ali boste dobavo, paketi, stanje dostave, prevzemnika premešcena ali si ogledate paketno zgodovino. Med "oddajo" so vidne vse dobavnice za stroškovno mesto in narocila . Vsak paket je oznacek k tej dobavnici .Status dostava oznacuje, kje se nahaja paket. Podrobna Scanstatistika je prikazana v paketni zgodovini. Posodobitve podatkov se izvaja veckrat dnevno.
V kakšnem casovnem obdobju lahko racunam z dostavo mojega narocila?
Dobave se vršijo med tedno od 8.00 do 17.00 ure. Med prazniki in vikendom ne dobavljamo.

Žal nimamo vpliva na izbiro poti šoferjev, to pomeni da vam ne moremo povedati tocno uro, ob kateri se bo šofer oglaisl pri vas.
Je možna dostava tudi v tujino?
Biroprodaja trenutno dostavlja samo na obmocju Slovenije.
Ali je dobavi priložen racun?
Ne. Racun bo poslan na naslov za izstavitev racuna.Dostavi je priložena dobavnica.

Vracilo

Ce voznik prihaja z novim narocilom ali zaostankom narocila, lahko sem mu da blago, katero želim vrniti?
Ne. Voznik lahko prinese le vracilo blaga ce ste se predhodno dogovorili preko e-mail klic, ali faksa z Biroprodajo Brez reklamacijskega zapisnika vracanja blaga, voznik ne more prevzeti blago nazaj.
Kda bo prevzeto moje blago?
Takoj ko se boste z nami dogovorili o vracilu blaga, bomo blago prevzeli.

Internetna stran

Koga lahko kontaktiram, ce imam tehnicne težave z intrnetno stranjo?
V takem primeru se obrnite na skrbnika naše spletne trgovine . Tako boste našli vse potrebne kontaktne podatke o: "Kontakt"
Kaj se zgodi z mojim narocilom, ce se pomotoma prekina moja internetna povezava?
Ce je vaša internetna povezava po nesreci prekinjena med postopkom narocanja, ali pa se je racunalnik resetiral v postopku narocila, se narocilo ne izgubi. Vaši izdelki so še v vaši košarici, ko se vrnete na spletno stran. Pogoj za to je, da ste bili prijavljeni. Naši operaterji v podpori bodo zagotovili, da ne izvajamo podvojena narocila.

Ce imate dodatna vprašanja, se obrnite na nas.

V zvezi s tem lahko tudi sami spremlate proces narocila, tako da pogledate v zgodovino narocil, ce je narocilo bilo posredovano k Biroprodaji.
Pozabil sem geslo. Kako pridem do svojega gesla?
Ce na zacetni strani izberete "pozabil geslo" in vnesete svojo uporabniško ime in e-mail naslov, vam bo avtomatsko po e-mailu poslana povezava, kjer si lahko sami spet ponovno nastavite geslo.
Kako lahko spremenim svoje geslo?
Ko ste se uspešno prijavili, boste videli pod "Moj racun", tocko "Spremeni geslo" - v skladu s poizvedbo svojega starega gesla lahko tam vnesti novo, edinstveno geslo.

Druga vprašanja

Kje najdem splošne pogoje poslovanje?
Pogoji Poslovanja
Kako dobim akcije, kupcije, razprodaje?
Dobili boste vsakih 14 dni e-poštno glasilo, v katerem boste izvedeli, najnovejše akcije ugodnosti in vecje zaloge v spletni trgovini na domaci stani.
Kot se uporablja v pisarni trgovine moji podatki?
Biroprodaja uporablja pri prenosu podatkov na spletu, nacina pošiljanja SSL ("standardni Secure Socket Layer"). To šifrira vaše podatke, ki preprecuje nepooblašcen dostop Metoda prenosa SSL se samodejno aktivira, ko na kriticnih osebne in transakcijske podatke je treba posredovati Zavedate se, da omogocite šifriranje SSL na ikono zaklenjene kljucavnice v nogi strani spletnega brskalnika.
Kaj lahko naredim z svojo prazno kartušo?
Program za recikliranje za Rdeče noske INTERNATIONALProgram za recikliranje ponuja družbam, zavodov in šol brezplačni odvoz njihovih uporabljenih kartuš Namesto, da bi jih odvrgli vsmeti so zbrani v škatle od Rdečih noskov in reciklira v Sloveniji. Za sodelujoče organizacije to ne ustvarja niti dodatnega dela niti stroškov!

Njihov prispevek k okolju pomeni donacijo za Red Nose. Vsaka reciklirana kartuša, ki ste jo poslali na nas pomeni donacijo za Rdeče noske International. Pomagajte nam pri tem edinstvenem programu recikliranja kartuš v Sloveniji, v sodelovanju z Fa. Cartridge Collect in Rdeči noski International. Donacije bodo koristili revnim, bolnim in trpečim ljudem.

Sodelovati je res enostavno:
Več informacij
 
SecuCert seal